lørdag 21. februar 2015

Advarsel dx.com

spar penger med å ikke bli lurt av dx.com jeg har hørt at gjerrigkark anbefaler de. ikke alt de sier er gode rår kansje godt ment men, har en føelse av at de er affiliate med de. har bestilt noen produkter der, de jeg fikk gikk i stykker, etter vært begynte det å bli en vane å kjøpe der, å det ble også en vane at jeg ikke fikk varene mine, så hold dere unna. godt råd
klager man på kommentar felte der, tar de det vækk. så enste gode erfaring jeg har med online shopping er ebay.com . her kan man klage å advare andre på dårlige sellere. Å det er 100% trygt fordi du bruker paypal til å betale, istede for kort, dette gjør man på dx å. å det er det eneste jeg liker med siden. Jeg liker hage planter, har kjøpt alt fra baman planter til arduino kort for cnc styringer.
Salgene foregår gjennom flere sellere, det vil si ebay.com er ikke en enesete stor web butikk men en stor markeds plass, der hvem som helst kan ha en bod med det de har å tilby. å ingen ønsker dårlig rykte. Lurer noen meg gir jeg de en smell i fjese med en dårlig kommentar. takk for besøket på bloggen min