lørdag 21. februar 2015

Det er lenge siden jeg skrev på bloggen, Jeg reserverer meg ikke for skrive feil. Det har vist seg gang på gang at billig produkter er best i test. Skal du ha ny smart telefon, På ebay finner man dyre telefoner som virker til bare 400 kroner kun fordi de har sprukket kjerm. dette kan lett fikses. Man finner værktøy på ebay, man finner deler for et par 20 kroninger. Di fleste enheter er laget så enkle at de fleste deler kan skjiftes ut, men man kan ikke opgradere med bedre  deler som på en pc. Etter som jeg er en gjerrigknark, har jeg kjøpt en telefon til 150. Hadde vært nice å bygge en vindmølle som skal drive den å ipadden + wifien. Jeg anbefaler ikke å reparere noe iphone, iIphones sitt siste skrik er ikke reparer meg, kast meg å kjøp ny slik at flere vetnamesere hopper ut av vinduene. Jeg kom over noe intresangt som er bekjent anbefalte
ara project du kan bygge enheten selv vælge hvor dyr mobil du skal ha.
ara prosjektet







Det som er spsielt er at vist du er fotograf kan du kjøpe et kamera til 30 tusen å bare sette inn i mobilen som en lego kloss. Komponenten blir fanget opp automatisk.du kan ha en smart telefoon til 300 å så opgradere deg gradvis, dette er en gave til miljøet. I dag 2015 21 februar er ara bare på proto stadie. Så intill videre kan det være greit å fikse androiden sin meg identiske deler, som støttes av operativ systeme. Ja apple er grisk old school, google er er det friske puste. De flotte med ara er hvorfor kjøpe en mobil til 5000 når man kun trenger en til 700. ara sinn oppstart pris blir 300