tirsdag 17. mars 2015

Er du e røiker? spar penger med å lage det selv


Jeg pleide å kjøpe vapor væske fra nysigarett.no. Prisene var greie en lang stund, så gikk de opp 400% plutselig
Så jeg begynte å søke på nette hvordan lage e liqid. Det kom frem mye videoer å slik. Det er vældig enkelt. man blander 20% glycol med vann så har man smakløs nicotin fri damp. Man kan blande i en rein nicotin base som man får kjøpt her. nicotin er man bare forsiktig med å ikke får på huden. jeg er ikke ansvarlig ok. Bruk gummi hansker dykkermaske slik at du ikke får det på øye. Vær klinkene klar over at nicotin i små doser er dødelig, så bruk en liquer mix calculator 24 mg er max anbefalt. man kan sikkert fint overeleve fint med litt høyere. Her finner du en eksempel video


Så nå vænter jeg på på nicotin base 72 mg fra uk. håper bare ikke tollerene stopper det. 


Nå er det gådt 7 dager å jeg oppdater. har laget første blandingen med e sig væske 18mg nikotin. jeg har røik mye av den å lever i beste vælgånde. så bare å anbefale.


glycol finner man på boots apotek altså glyserrin/glyserol det er det samme,


Du vil også trenge 10mg flasker det får du kjøpt på aliexpress.com. Har konto der å det er sikert. Aliexpress er stort firma akurat som paypal.com de har ingen interesse å svindle deg for noen små penger. Aliexpress er der alle nettbutikk eiere i norge kjøper tingene sine for slikk og ingen ting

Minner på at det er ikke lov å selge de du lager, på finn.no da får du et hyggelig besøk av politiet. fordi vi bor i norge å da tjener jo ikke staten.
Jeg brukte e juice me up kalkulator til å måle opp hvor mye dråper man trenger.